Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Tuesday 18 October 2011

severe community !

hai korunk . sorry lame giler kot rase nye x update blog bunny aku ni . ok now aku da xtahan da . aku nak bagi tahu la . korunk ade dengar x pasal budak perempuan yang kene langgar ary 2 . then xdew sape endah kan dye . eh kenape ek masyarakat diorang macam 2 . kesian weyh . aku tengok dye nye video pown aku da nangis da . and aku mara sangat dekat orang yang lalu-lalang kat sane 2 . diorang bole pulak wat endah jew . hish pew nye orang la weyh . kesian budak 2 . then lagi satu . kereta yang langgar 2 pown satu . xkan la xnampak budak 2 . memang la budak 2 kecik . tapi da awak dalam lori 2 . automatically la nampak . da langgar da 2 . dye bole bla macam tu aje . hey pew la teruk sangat weyh . then kereta kedua yang langgar 2 pown same jew . hish . aku mara betol la kat diorang ni sume . kesian budak 2 . da la kecik lagi . aku harap sangat budak 2 nanti kalau mati . dye ditempat kan kat tempat orang yang mulia . walaupown budak 2 bukan islam . aku xnak dye terseksa lagi . dye da cukup terseksa time dye kene langgar 2 . seriously aku memang kesian kan dak 2 . kalau bole nak jew aku saman orang2 dekat situ . geram la . hish !!
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D