Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Wednesday 19 October 2011

hero-hero saye !

hai korunk ? jom citer sikit . ary ni saye nak citer pasal hero2 saye . diorang ni la yang selalu give me support . diorang xpenah berhenti bagi saye semangat . kawan2 lain ade jugak la . tapi diorang ni la yang paling rapat dengan saye .
                                             


ok ni name dye arief putra . handsome x .haha .
jangan puji . nanti datang perasan dye 2 .haha. ok
aku kenal dye ni time form 3 . dye skunk blaja dekat  KPM
Pahang . jauh kan . rindu dye . haha . dye ni kelakar orang nye .
selalu buat aku tergelak . haha . xpenah nak serious la dye ni
                                


amirul azman name dye . skunk belaja dekat Matrik Johor . hee pndai kan .
dye ni satu taman dengan aku . aku kenal dye dari form 1 . lame kan . da la 
satu taman . then leh lak satu kelas . lepas tu satu tempat tuisyen pulak . haha
muak da tengok muke dye . tapi rindu bai kat dye ni . da jarang gak la kitorg 
jumpe walaupown satu taman . hahah :)



yang ni pulak name dye mohd nazirul . selalu panggil dye mok jew . haha . 
sebab dye gemok kan . hehe . dye belaja Politeknik kat Perak . jauh lagi .
dye ni aku kenal time form 2 same kelas .tapi start rapat ngan dye form 3 . 
dye memang la baik sangat . lau time aku sedih . dye selalu cheer up kan aku .
dye akan buat lawak sampai la aku berhenti nangis . memang carring la dye ni .



abdul muiz name dye ni . aku baru jew kenal dye ni . time form 4 .
tapi dye memang la sangat carring and baek sangat . dye skunk study
same ngan aku . dekat UiTM Melaka . selalu jage aku dekat sane . sampai
ade yang ingat dye ni dulu bf aku . haha . sebab dye memang rapat dengan
aku time skola dulu . heee . dye member aku yang paling pandai . n xpenah sombong.



ni pulak name dye aliff haiqal . skunk lom study lagi . tapi nanti dye masok 
dekat UiTM Melaka jugak . bakal juniour aku . haha . dapat buli dye nanti . 
ok dye ni aku kenal time form 1 . haha . satu kelas ngan dye sampai la form 3 .
kitorang rapat start da abis skola ni . selalu hang out ngan dye . aliff ni pown 
selalu pujuk aku time aku sedih . sebab dye selalu paham perasaan aku . aku 
dengan alif ni same sikit . kitorang paham perasaan masing2 . :)


hero2 saye yang memang la handsome and baek sangat
diorang kawan saye sampai mati . full stop.


hero2 saye ni jugak la yang ikhlas kawan dengan saye
and paham perangai giler saye . heeeee . diorang 
memang BEST SANGAT2 !!!




P/S : ok tu la dye hero2 saye . heee . diorang memang kawan aku yang memang sampai mati la aku xleh lupekan . diorang teramat lah baek sangat . selalu ade bile aku sedih or happy . diorang jugak member yang xlupe member . aku happy sangat dapat member macam diorang ni . handsomekan hero2 saye . heee . sape nak kenal ngan diorang ni . kene bg tahu saye dulu . hahaha . sebab saye xnak member2 saye ni kene dipermainkan . 



                                            


like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D