Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Friday 7 October 2011

sadness in life

hey korunk ? kenape ek kadang2 kite rase sedih dan x pernah lari dari kesedihan itu . hurm kadang2 pikir rase macam nak lari jew dari semua masalah ini . yela . aku rase kadang2 aku ni asyik dipermainkan jew . kenape setiap perkenalan yang aku temui mesti ade kisah kesedihan yang perlu aku lalui . kisah2 kesedihan yang aku lalui mesti berpunca dari pasangan ku sendiri . kadang2 aku rase streess sangat la . pada mula nye mereka memang la terbaek bagi ku . tapi setelah sekian lame . mereka akan berubah secare perlahan2 . mula mencari yang laen . dan ada juga pihak yang menganggu hidup aku dan pasanganku . ada juga yang tidak suke hubungan kami . tapi kenapa aku mangsa nye ? tolong la . aku memang da sanggup lagi nak berhadapan dalam kesedihan seperti ini lagi . aku da banyak sangat mengalah pada mereka . tunduk sahaja dengan ape yang mereka lakukan pada aku . mereka mungkin seronok . rase bahagia bile lihat aku dalam kesedihan . tapi tidak kah mereka fikir . tentang hati seseorang . cuba la bukak minda sikit . jangan nak asyik kene kan orang . suatu hari nanti mungkin Tuhan akan membalas sume kelakuan yang mereka da buat padaku . seriusly aku da xsanggup lagi da . tolong sangat2 weyh . please la . jangan asyik nak mainkan perasaan orang dan jangan asyik nak kenekan orang . thank you !
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D