Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Friday, 7 October 2011

don't judge the book by it cover

salam korunk . lame xupdate kan . heee . no time la . nowadays busy ngan cari keje . yela da cuti sem ni kan . so  kene keje la . nak cari duit sikit . so what's a topic for today ? ok saye rase nak citer la pasal pandangan orang lain terhadap orang yang x pakai tudung . ok fine memang la orang yang x pakai tudung tu berdosa . tapi jangan la menghine mereka ibarat mereka tu da buat kesalahan besar dalam hidup mereka . korunk xbaek taw buat macam 2 . cube korunk pikir . kalau da sume orang dalam dunie ni pandang rendah pade yang tidak bertudung ? mungkin nanty bertambah la golongan manusia yang memakai tudung disebabkan orang . bukan disebabkan hati yang ikhlas dan disebabkan Tuhan . memang la memakai tudung 2 wajib . tapi korunk kene pikir jugak kalau da mereka ni pakai bukan disebabkan hati yang ikhlas . kan da susah jadinye  . 2 baru hinaan . bagaimana pula pade mereka yang menganggap bahawa yang tidak memakai tudung ni adalah seorang perempuan murahan . ish ! kenape perlu sampai statement macam 2 keluar di mulut manusia . kenape ? hanya disebabkan mereka tidak memakai tudung . ya allah . tolong la bukak minda sikit . xsemestinye yang tidak memakai tudung 2 seorang yang jahat . pelacur . perempuan murahan . mereka juga ade hati dan perasaan juga . jangan la korunk hine mereka macam 2 . kesian diorang . sepatutnye korunk ni bagi nasihat . try ajak2 perlahan2 pakai tudung . bagi dorogan dekat mereka . insyallah . mungkin pintu hati mereka akan terbuka . aminnn.. this topic for general . xdew kene mengena dengan sesiapa . harap maklum .:)
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D