Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Tuesday 8 May 2012

FAMILY GATHERING

 assalamualaikum readers and bloggers . hari nie ade cerita lagi . bercuti lagi aku . haha . cuti sem aku mmg penuh dek berjalan , bercuti , sana sini . mmg best gak la . dan duit pown mmg best gak la keluar kan . sokay laa . name pown bercuti . so kali nie . aku dan family ke Port Dickson . mmg family aku suke na pergi sini . HAHA . katenye , tenang . konon laut laa kan . HAHA . okay kitorg stay kt Bayu Beach Resort . area ngn batu 4 . mmg superb best apartment dye . lawa sial !! apartment 2 mama aku nye kawan . kitorg sewa laa . memang terbaik . cantik kowt . dye renovate ala2 english . tapi sayang gamba nye xdew . okay next bape ramai lak pergi okay . ramai gak laa . dalam 16 org . HAHA . ramai kan . muat kew apartment 2 . mmg muat . apartment 2 besar kowt . mmg tersangat la muat . family aku 5 orang . then family makcik aku   makbot name dye . 5 orang gak . then 2 org makcik aku yg belum kawin . lepas  2 makcik aku aunty M ngn anak dye dolah . lepas 2 kawan abg aku 2 org . sal kwn abg aku ade lak terselit . HAHA . sbb kwn abg aku nie da cm family kitorg da . diorg mmg rapat la ngn family kitorg . so dye join skali . p dye tdow kjap jew . then diorg balik . owh lupe nak btw , aku g PD 2 hari sabtu . lau korunk ade perasan laa aku dok sebok mengepost kt fb twitter sume . haha . sepanjang perjalanan aku 2 . sebok aku mengepost macam2 kt tweet . HAHA . yela nak drive mama aku ckp biar dye drive . aku ape lagi . dok belakang . sebok online . then pasal mandi pulak . haa nie nak habak mai nie . hehe . hari sabtu 2 petang kitorg mandi . tp xsunburn lagi . yang esok nye . hari ahad 2 . dari pagi aku mandi smpai laa ke pukul 3 lebih . haa amik ko . sunburn terus . hitam weyh !! ngn muke aku merah2 . adoii . pedih pulak . HAHA . mmg terbaik laa . sampai skunk pedih dye . haisshhh ~ terpakse tahan . sbb aku da janji ngn bie aku xkan merengek . so tahan jew laa . mase hari ahad 2 mcm2 game kitorg main . main super spontan laa . telefon berkarat . main volley ball . main monyet2 . mmg best . happy seronok sume laa . then satu peristiwa berlaku . haha . ape dye . jeng3 . aku dapat maki org boat 2 . haa nak tw cite ?? cmnie cito ea . aku nak naik banana boat . then aku tnye la bape harge dye . dye ngn berlagak nye btw , RM15 sekepale . okay laa kan  then dye nak wt muke cm sial . haa mmg slah org laa kan . aku maki an ckup2 . pastu aku perli2 dye ngn makcik aku . hamik ko hitam ! da la hitam . pastu nak marah2 kitorg sbb kitorg lambat . hek eleh , da keje ko 2 . wt paham keje la kan  nie x mcm ape tah heyyy ~! mmg aku marah . mama aku siap soh bocor kan banana boat dye 2 . HAHA  mama2 ! nakal tw   . tp last2 impian tercapai gak la . sbb dpt naik banana boat 2 . hehe . erm 2 jew kowt nak cite . jom tgk gmba la okay .

               
             me with my aunty and my little cousin

        
                                                       
              pesta air di Port Dickson :) meskot A&W comel ~

       
otw heading to Port Dickson 

   
our memory :)

like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D