Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Tuesday 24 January 2012

sedih !~


salam korunk !~ wtpe 2 ? da tidur da kew ? adoii awal lagi kowt ha . chill la . ok memandang kan lagu kt blog aku nie bukan main sedih lagi . aku nak share sikit la . kisah sedih , hurm ok ape ek korunk rase kalau korg nie hanya la insan biase yang tak akan dapat cinta yang sejati . comfirm sedih kan . hurm kalau aku pown sedih kowt . memang stress giler kowt lau aku dalam situasi macam 2 . aku memang tak akan dapat bayangkan kalau aku dalam situasi 2 . comfirm aku ase cm nak bunuh diri . tp xelok . ok fine , nak cite sikit la . dulu aku selalu dipermainkan oleh insan yang bername lelaki . aku bukan nak salah kan sume lelaki . but aku just nak cakap ape yang aku pernah rase time aku kapel dulu . sedih kowt . mule2 sweet la kan . bagai nak rak kapel nye . syg bie , bagai . then bile da lame mule la . buat perangai . benci nye . paling sakit nye 2 , kantoi depan mate . pergh ! memang la sedih . rase nak nangis dekat situ gk kowt . p aku saba . aku xtw la byak da kowt aku saba . janji2 yang diorg bagi . sume nye memang cair la kan bile dengar . xkan tinggal kan awk la syg . janji xkan buat awak sedih . bie akan jage syg sampai bile2 . syg jgn tinggal kan bie ok . sayang untuk bie jew tw . amboi janji nye . bukan la maen gebang lagi . tapi sume 2 hanya la di screen hp dan hanyla di ats lidah yang lembut berkate-kate . lepas janji pulak , mula la ayat2 romance . time genap jew anniversary , wish bukan la main sweet lagi . sayang jgn tinggal kan bie ok . happy anniversary sayang . thanks sebab lame kapel ngn bie . tahan perangai bie . sayang awak sangat2 . muaahhxx ! amboi bukan main lagi 2 . tapi sume 2 mane ? hilang macam 2 jew . lenyap diam2 jew . janji2 manis sume 2 mane ? mane hilang nye . hurm , mungkin sedih kowt kalau da betul2 sayang kan org 2 , tapi orang 2 xsayang kn kite langsung . mungkin pedih kowt bile kite da percaye org 2 , tapi orang 2 buat endah2 xendah tentang kite . dan mungkin sakit bile kite selalu mengingati pade orang tu bile kite kapel ngn dye , tapi dye ade kew egt an kite . sume nye pedih , perit , sakit , dan siksa yang aku lalui dulu sehingga la sekarang . kadang da fedup . tapi aku still berpegang pade diri aku , biarlah ape shaje orang buat kan kite , nnty pembalasan jugak akan dye trime . ni bukan soal kejam . tapi tuhan 2 ade , dye maha melihat segalanye . so pandai2 la pikir kan . cinta kadang2 sakit . tapi cinta always happy in my life walaupun aku da banyak kali dipermainkan . sebab aku pegang satu jew . laki xsemua nya berperangai jahat . selagi aku bole tahan , aku akan tahan . dan jangan salahkan aku , kalau satu tahap nanti , aku akan buat bende yang same dekat laki pula . hopefully xkan la . ok korunk . remind my words , biar orang buat kite cmne pown , nnty dye akan melutut xpown akan terima pembalasannye balik . kbaii !

like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D