Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Sunday 6 November 2011

online !

salam korunk . lame rasenye xupdate bunny aku nie . heee . sorry la . xdew mase skit la nak update . nak2 lak this week busy ngan persiapan raye haji . so macam2 la yang nak kene masak . heee . ok now da agak free . so bole la aq nak update bunny syg aq ni  . ok topic aku  malam ni . online chat . why online chat . ok nak bagi tahu ni . sejak2 aku cuti sem ni . hahah . aku rase online chat aku sentiase hijau . it mean sentiase on la . heee . mane x nye . keje xdew . hahah . cuti dok rumah besar kan badan . then g date ngn keding saye 2 . pastu jadi driver nenek aku . 2 jew la keje aku . hahah . then bila malam if aku xhang out ngn hero2 aku . ha time 2 la korunk akan tengok online chat aku akan sentiase hijau . sebab da xtaw nak buat ape . hahah . mama aku pown da bisin g da . dye cakap ko xpenat kew malam2 tidur lambat dok mengadap jew laptop 2 . hahah . mama sorry la . kalau aku da ade depan laptop . word bosan xakan pernah wujud la dalam mind aku ni . hahah . macam2 aku akan buat kalau online nanti . heee . sampai kadang2 da muak agak nye orang yang online . manjang dye online jew . mesti ade muke aku kan . haaa . peduli la . broadband aku . aku yang bayar . heeee . jangan amik hati pulak ok korunk2 . ok enough la kowt rase nye . kbaii ! love kiss from me weee . muaahhhh :)
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D