Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Saturday 15 October 2011

so poor to u

salam korunk . penat la baru balik dari hangout ngan member saye tadi . haha . muke pown da penat jew ni . then tadi aku baring2 tibe2 dew pulak niat nak update blog aku . rindu rasenye nak update blog bunny saye ni . so poor to u topic aku ary ni . kenape ek ? ok jom story morry sikit . aku kesian jugak la dekat orang yang xreti nak bace . hahaha . umo da besar tapi xpandai bace . ni bukan sebab dye ni nobe kew pew . x . aku ase orang ni reti bace . tapi dye xreti nk share ape yang dye bace 2 dekat kawan2 dye . hey kesian nye . lain yang aku tulis . lain yang dye bagi tahu dekat kawan dye . hahahah. kelakar la . lain kali bace la betul2 dulu . then paham kan pew yang aku tulis kan 2 . baru la ko nak share kew kutuk kew kat kawan ko . ni x . bace agak nye tah pape . then sala sampaikan information lak 2 . hahahah . kelakar weyh . aku update pasal aku otp dengan honey bunny aku . yang MAKHLUK ALLAH  ni punye la nobe cakap aku otp dengan alif haikal pulak . ahahahahahahah . gelak besar aku tengok weyh . pew la nobe sangat . yang update pasal alif haikal 2 , aku citer pasal member lame aku ni . name dye alif haikal . hahahahahahahhaha . kelakar la u . erm kelakar x korunk . kesian pown ade jugak . hadooiiii nye pun . ok da penat . hahahah . stop it here .


P/S : thanks for my dear friend umiera coz say congrate to me . aku bukan nye jenis nak melawan sebab nampak sangat la macam nobe girl kalau aku melawan . aku ni still dew maruah and dew pelajaran . bia kite act macam orang yang berpelajaran sikit . kan nice to . korunk lau nak follow blog member aku ni follow la . ni url dye http://justnurumira.blogspot.com . dye ade post blog dye sal orang yang aku cakap kesian ni  jugak . hahah . kelakar weyh .:)
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D