Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Saturday 8 October 2011

keep in smile

salam korunk ? what's up . ok hope all of u are fine ok . today topic is keep in smile . kenape ek ? erm ok macam ni la . sebenarnye aku selame ni dalam kesedihan . ha mesti korunk ingat aku sedih sebab cinta . tak la . ni sedih sebab aku rindu kan papa aku . hurm seriously aku rindu dye sangat2 . lame da aku xjumpe dye . sejak aku standard 3 until now . lame kan . kenape lame aku xjumpe ? ok fine this is the story . let me share it to u . Papa aku dengan mama aku da divorce . diorang xgado pown . tapi papa aku kene bomoh . kesian dye . dye jadi lupe diri . dye xingat diri dye . then dye jadi garang . dulu papa aku nie pelembut orang nye . bukan pondan ok . dye ni pemalu . susah sangat nak cakap dengan orang yang dye xkenal . dye ni pendiam juga . and he have one unik attitude . which is he love gardening . rumah aku penuh dengan pokok bunga yang lawa2 . lua kawasan rumah aku selalu papa la yang decorate . dalam rumah pula mama yang decorate . hee. so lucky dapat parents yang kreatif . then sejak papa aku kenen bomoh ngan pumpan sial 2 dye da lain . dye suke marah2 . sedih nye time 2 aku tengok . then mama and papa aku pown divorce . hidup kami mule2 susah sangat . sedihnye time 2 . marah pown ade jugak kat papa aku 2 . tapi bile pikir2 balik . aku xbole marah dye . sebab dye xsedar pown ape yang dye buat 2 . and dye la satu2 nye papa yang aku ade . so aku xleh nak mara . sejak dari 2 aku hidup dalam kesedihan . hanya hidup ada mama jew . orang lain sume hidup ade papa . aku tak ade . orang lain sume bile raye ade papa . aku tak ade pown . orang lain sume pergi bercuti ade papa diorang . aku xdew pown . sedih nye . aku rindu sangat kasih sayang daripada seorang ayah  . sebab dulu aku la anak yang paling rapat dengan papa aku . setiap malam papa akan tidurkan aku dulu sebelum dye tidur . kadang2 papa sampai tertidur dengan aku . kesian mama tidur sorang2 . hurm . rindu nye saat2 tu . aku sekarang terpaksa tersenyum walaupown hati ni sedih sebenarnye . PAPA I MISS U A LOT !
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D