Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Friday, 23 September 2011

sad in happiness

nampak jew saye happy . boleh gelak semua . tapi ade orang pikir sedih saye setiap hari . memang susah orang nak percaye saye ni sedih semua . sebab diorang selalu tengok saye happy . saye ketawa . tapi pade hakikatnye saye memang tengah sedih . saye xmampu nak bagi tahu orang yang saye sedih . saye hanye mampu luah kan dekat sini . menangis kerana nye buat kan saye hidup tah kemane . hidup jadi macam orang xdew haluan . setiap malam nangis ingat kan nye . setiap detik hati menangis ingatkan nye . dan setiap saat juga mind saye memikirkan nye . tapi kenapa dye x memikirkan saye ? dimana kah saye dalam hidup nye . adakah saye ditempatkan untuk hilang kebosanan jew . saye seolah-olah diabaikan . saye umpama di tali yang tergantung . bile2 mase jew bole dilepaskan . kesedihan saye tiade yang peduli . saye pura2 happy kerana ingin menutup kesedihan saye . i'm truely upset right now and i want to cry every second because of him . is it my tears for him ? ;(
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D