Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Friday 23 September 2011

no stalker !

ish benci ! benci ! benci ! aku benci stalker ! kenape ko nak sibuk ha dalam hidup aku ha . aku pelik la kenapa la ade manusia macam ni dalam aku . bila aku tanye kenal aku kew ? dye leh ckp lain pulak . hey pelik la . habis sume kawan2 aku ko add . bf aku pown ko add jugak . abang, adik sedare aku sume ko nk add . eh xdew orang lain lagi kew ko nk add oi pumpan .! ko da xdew keje kew ha . yang lagi terperanjat , abg bf aku pown ko nak add . hey pelik la pumpan macam ko ni . da xdew orang lain kew yang ko nk add . so better aku delete ko dalam life aku . senang dan selamat hidup aku lepas ni ! :)
::stalkers are not available in my life and especially in my cute blog ;)
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D