Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Monday 6 February 2012

new friends !

sorry amik gamba dekat fb jew . hee ;)

salam korunk ? ape cite ? sihat an sume nye . ok , tibe2 ari ni nak cite sikit la . pasal new friends . sape ?? ha nak tw x , kalau xnk taw da boleh keluar dari blog aku nie . and shut down PC korunk ok . sape yang nak tw sangat 2 . ha jap la ha . nak cite la nie . adoii xsabar betul . gelojoh eh . heheh . ok semenjak nie aku dapat ramai kawan baru . antara nye . SERA , AFIQ REDUAN AND EZUL ZAKWAN ! xdew la ramai sangat . 3 orang jew . sape diorang nie ek ? cmne aku leh kenal ? ha ni nak cite la nie . adoii . xsaba lak korunk ek . excited yew . hehe . ok yang "sera" ni dulu musuh ketat aku . kelakar giler bile pikir2 balik . heheh . adoii . then skunk kitorang da baek . and kitorang da kawan . slalu retweet . and sometimes skype . padehal baru satu kali skype . hahah . and "afiq reduan" ni pulak kawan si sera . dlu same gak . musuh gak nie . sbb aku gado ngn sera , dye ni kwn sera dye backup la si sera nie . so kitorang pown gado gak la . and now aku ngn sera da baek . so sekaligus baek ngn si afiq ni jugak . and same gak la . selalu retweet each other . and si afiq nie xabis2 pnggil aku giler . ish ! dye pown same jew . and afiq ni kelakar gak la . lau im ngn dye , comfirm la msti nak drop aku .  haha . kitorang gado sebab ape , xyah  la tw . korunk nie . sume nak tw ea . aip2 stalker betul . heheh . and lastly "ezul" . sape dye nie . scandel aku kew ? bf aku kew ? sebab selalu gak la name dye kua kt wall aku an . haha . xdew la . bf otak hang . aku skunk nak rehat dari kapel jap . ceeehhh ! puuuiii ! haha . xdew la dye nie member aku . aku kenal pown dari mmber aku jugak . heheh . mesti xpaham an . wt2 paham sudah . adooii ! ezul , best gak la kwn ngn dye . kelakar , sempoi . sengal , giler , comel 2 xtw la ade kew x . sbb dye slalu gak la perasan dye comel . haha . sorry u . hehe . and dye ni pown same . ade jew nak drop aku . lau salah type sikit , mule la nk drop aku kow2 . tapi bile dye salah taip 2 , aku ape lagi . mule la drop dye sampai dye nangis . ahahah . jahat kan saye . ish2 ! ok la 2 jew la kowt nak cite . happy sangat dapat kawan baru cm diorang nie . baek . and sudi nak kawan dengan saye . thanks dude ! btw , hope korunk happy kwan dengan aku , and keep in touch ok beb ! kbaiii ;)
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D