Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Thursday, 19 January 2012

miss my dad !

morning korunk . baru bangon kew ? heee . ape la baru nk bgon . xelok tw . hehehe . ok sementare bosan2 di makmal komputer nie . aku nk cite something la . ari 2 kan aku mimpi papa aku lagi . adoii . sedih nye . da bape kali da aku mimpi kan papa aku . ase macam nk jumpe jew dye . mane la papa aku skunk ni ek ? sihat tak dye kan . ape cite dye skunk ek . dye xegt kew kt kitorg anak2 dye nie . hurm time mimpi 2 kan , papa aku dtg kt universiti aku . then dye jumpe aku . dye tnye ape khabar aku sume . time 2 dye bawak aku balik rumah dye . aku tidur semalam kt rumah dye . aku dapat satu pelukan besar dari papa . rindunye !! then papa bawak aku jalan2 sume . keesokan hari 2 , dye hantar aku balik rumah . dye jumpa mama aku . then diorg baek2 balik . hey kalau la bende 2 jadi , best nye ! nak sangat aku hidup macam dulu . ade papa . ade mama . family bahagia . skunk pown bahagia jugak . tapi kalau ada papa , mesti lagi bahagia . baru rase complete jew . kadang2 bile tengok ayah org lain layan anak2 dye . ase mcm jealous jew . rase macam nk nangis bile tengok org lain bahagia ade papa . da 9 tahun aku xjumpe ayah aku . entah dye kenal aku kew x kan . aku mungkin akan kenal dye . sebab wajah dye xkan berubah . seandainye aku dapat jumpe papa , aku akan peluk sekuat hatiku dan aku mesti akan nangis xberhenti . papa ! i miss u so much ! i need u right now ! and i want a big hug from u papa !~ :(
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D