Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Wednesday, 4 January 2012

abang saye !

hey korunk . borink gler tengahari2 ni . kelas lambat lagi . nak tidur pulak xdew mud nak tidur . even aku malam tadi tidur kul 3 pagi . bangun pulak pukul 8 . pergh ! memang xcukup tidur . p still xleh nk tpop tidur ha. xpe la . ok jom la aku cerite sikit pasal abang aku . adi hurairah . dye ni actually abang angkat aku . tapi dye ni da macam abang aku da . dye jage aku . dye nasihat aku . dye marah aku bile aku ade buat salah . kire dye ni memang da macam abang aku yang betul2 . memang la aku ade abang aku angah tu . dye pown jage aku . tapi dye busy belaja and skunk dye practical . so dye xdew mase sangat la nak jage aku . nasib baek aku ade adi . abang aku ni . kitorg masuk tahun ni da 6 taun kitorg jadi abg n adik . dye memang terbaek . dye jage aku betul2 . eventhough kadang2 dye marah aku 2 sampai aku nangis, aku tetap syg dye . dye memang la garang . kadang2 aku takut sangat ngn dye . kalau dye mara aku , comfirm la mesti aku akan nangis . sebab kalau dye marah , dye akan marah kow2 la . takut weyh . tapi kalau dye ok , ok sangat . dye ni baek sgt2 . dye selalu sakat2 aku . panggil aku gemok . padehal dye pown gemok jugak . hahah . even kitorg byk kali gado sampai putus2 bagai , tapi kitorg still xleh nk berpisah . sebab dye ni memang aku da anggap abg aku . kadang2 ade jew org ckp ala abang angkat konon , nnty kapel . hahaha . xkan la weyh . sebab dulu kitorg penah kapel . p xleh nak go . seminggu jew kitorg kapel . then putus, terus jadi abg adik . sebab memang xbole . hahaha . aku memang sayang dye . dye memang abang aku yang paling baek . thanks abg sebab jage adik selame nie . ;)
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D