Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Friday 18 November 2011

jerit hati ini

pedih rase hati ini . ku terabai . ku ditinggal kan . ku keseorangan .
tapi mengapa ?

apa salah ku terhadap mu . sehingga aku dilayan begini . 
adakah aku ini hanya untuk keseronokan kamu . 
adakah aku ini hanya la tempat kamu melepaskan kebosanan .
adakah aku ini hanya untuk kamu meluah kan ape yang kamu rasai dan sakiti .

tapi mengapa pabila di tempat aku . 
aku dilayan seperti biasa . 
aku cerita apa saja , tapi kamu tidak ambil kisah . 
aku luah kan apa yang aku tidak puas hati , kamu seperti tidak ambil kisah juga .
aku cerita apa yang aku rase . sama juga aku seperti tidak dilayan .

aku selalu ditinggalkan . 
aku selalu dibiarkan .
aku selalu terabai .
aku selalu keseorangan .

dimana kamu sayang ?
sayang , kenapa kamu lakukan begini ? 

kadang kala aku terasa aku ini tidak lah penting bagimu
aku sekadar insan biase . 
yang hanya mengharapkan sesuatu yang indah . 
tetapi ianya hanya la dalam khayalan .

mengapa ini terjadi padaku ?
mengapa kamu sanggup lakukan begini padaku ?
mana pergi hati kamu ?

kamu melihat ku tertawa . 
tapi kamu tidak tahu disudut hatiku,
aku begitu sedih . 
tapi aku tidak sanggup tunjukan kesedihan ku
di hadapan mu . 

aku selalu berdoa agar kamu berubah sedikit
demi aku . 
mungkin doaku belum kesampaian .
aku perlu bersabar dan terus bersabar . 

sayang , saya harap awak dengar rintihan saye ini .
sayang , saya mintak maaf jika ia menyakitkan hati kamu .
sayang , saya hanya mampu luahkan disini .
sayang , saya inginkan kamu .
sayang , please jangan abaikan saya .
sayang , jangan biarkan saya keseorangan .
sayang , please jangan biarkan saya kesunyian .

sorry sayang . i really love u . and i need u . not for every second or minute . 
but juz for a while . coz i know u can't be with me every single second or minute . 

sayang , for the last time from me . sorry coz luahkan disini . i'm so sorry . 


 


like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D