Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Monday 28 November 2011

change drastically !

alhamdullilah . dye berubah akhirnye . seriously aku bersyukur betol akhirnye dye berubah . thanks sayang . memang selame ni aku selalu berdoa kat tuhan supaye kau berubah perangai . berubah menjadi baek dekat aku .  then berubah supaye kau tidak abaikan aku lagi . so skunk kau da berubah . kau da tahu salah kau . aku bersyukur giler . thanks so much syg . tapi aku kesian jugak dekat kamu sayang . yela kau jadi baek giler dekat aku . layan jew kerenah aku . aku xbermaksud nak buat ko jadi baek cam 2 . aku juz nak kau yang dulu mule2 aku kenal dulu . so skunk ko da jadi macam yang aku kenal mule2 dulu . alhamdullilah . sebenarnye malam tadi aku bergayut dengan kau 2 . aku nangis sebenarnye . aku ase serba salah giler dekat kau . aku rase kesian dekat kau . and aku rase macam kau nak tinggal kan aku jew . aku takot gler kalau ko tinggal kan aku nanti . serious aku xnak kau tinggal kan aku . then bile kau tanye aku nangis kew ? aku cakap x kan . sebab aku xnak kau taw aku nangis . aku xnak kau sedih nanty . serious aku nangis malam tadi sebab aku happy and aku sedih . sayang . i sayang kan u sangat2 . i xnak u tinggal kan i . kematian jew yang bole pisah kan aku dengan kau . lastly aku nak ko berkekalan la macam ni . jangan la berubah hanye sementare . berubah la untuk selamenye . by the way thanks sayang . ! love u . muuaahhxx !!
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D