Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Wednesday, 12 October 2011

oh shit miss it now ~

rindu nye nak rambut curly balik . ha padan muke aku . sape suruh aku gatal2 sangat kan pegi rebond rambut aku . ha sekarang padahnye . taw aku rindu . mule2 rebond dulu punye la suke aku kan . sampai x endah langsung rambur lame aku . aku rebond pown dulu sebab aku xsuke rambut lame aku 2 . hey sekarang aku rindu balik la . time aku buat rebonding ramai giler mara aku . cakap aku bodoh sume . rambut asal da lawa pegi gatal2 nak rebond lak . ala biar la aku . da aku nak rase rambut lurus . peduli la . hey korang ni . ha now padan  muke same kau fiza . baru terhegeh2 ingat kat rambut lame ko 2 . baru nak rindu dye . PADAN MUKE KO !  uwaaaa ! sedih la . nak rambut lame balik . xpew nanti aku buat curl balik ok . haha . mama ready duit anak mama ni nak buat rambut . mengade ! hehe . eh suke hati la . mama aku . bia la aku mintak kt dye . so what ? korunk ni . lau nak belanje aku xpe la jugak .
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D