Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Thursday 13 October 2011

janji

janji ? ape tu janji . ok tadi baru member aku call aku . dye nangis2 sume . sebab dye da clash ngan bf dye . sedih jew dye . da 2 ary dye cam xdew mood . then dye macam xleh nak accept pew ex boyfriend dye wat dekat dye kesian weyh . then tadi dye datang rumah aku . nangis lagi . so aku try nak tenangkan dye . tapi dye still nangis . dye cakap kenape bf aku buat aku macam ni fyza . kenape dye tinggal kan aku . padehal dye dulu janji dengan aku xkan tinggal kan aku walau ape pun jadi . aku still simpan mesej 2 fyza . ha then aku pown bace la mesej bf dye anta dulu 

bf : sayang , bie janji . bie xkan tinggal kan sayang .
gf : betul ni bie ?
bf : yew sayang . bie xkan tinggal kan sayang . sebab sayang la cinta  pertame bie . bie xleh hidup tanpe sayang .
gf : ok bie . sayang pown janji xkan tinggal kan bie . sebab sayang memang xleh hidup tanpe bie jugak .

ha tu baru satu janji dye dekat kawan aku ni . ade lagi . next janji dye pulak .

bf : sayang . bie nak mintak maap sebab selame ni bie banyak mara sayang . selalu kte gado sume nye punce dari bie sayang . sebab bie ni kuat sangat jelez .
gf : xpe la bie . sayang taw bie buat macam 2 sebab bie cayang kan sayang . so sayang terime jew la . sayang xkisah .
bf : lepas ni bie janji bie xkan kuat jelez lagi . janji .
gf : ok bie . thanks . muahx .

ha see . janji bf sume nye memang cair la kalau kite dengar . tapi bf still dengan perangai nye . diorang clash pown sebabkan jelez nye pasal . baru tadi kite tengok bf dye janji xkan jelez xtentu pasal kan .
hey ape la nak jadi . so korunk kat lua sane 2 . jangan la janji bagai nak rak . tapi korunk xmampu nak buat nye . jangan bagi harapan tinggi sangat dekat pasangan korunk . nanti pasangan korunk jugak yang akan merane . please la korunk . tunaikan janji korunk 2 . jangan pandai cakap jew . 

like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D