Tak Suka Blog Nie ? Click HERE
HAI WELCOME TO MY BLOG . THIS IS MY OFFICIAL BLOG . DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK AS SOON AS POSSIBLE . THANKSS FOR VISIT MY BLOG AND PLEASE BACK OFF IF U WANT TO MAKE FUCKING THING ON THIS BLOG ! THANK YOU

Saturday 1 October 2011

flower in my life !

mereka buah hati saye !
 mereka bunga cinta hati saye !
mereka juga family saye !


assalamualaikkum . ha ! habis sudah sem satu saye dekat UiTM Melaka Lendu a.k.a London . bilik 1109 aku da tinggal kan , bilik 1110 aku tinggal kan jugak . level along and dang merduwati pown aku da tinggal kan . sekarang say hello to my sweet home and hello to Seremban . hihi . by the way aku miss sangat kawan2 aku ha . terutama Nur'Aini , Diana Khairunisa, Farhana Mahadi , Siti Quraisha , Amirah Mustaffa , Farah Amira , Nurul Naema , and Syuhada Aiza . hurm . lepas ni makan maggie teringat la kat korunk ha . rindu gelak tawa korunk yang boleh pecah satu uitm 2 . hehe . rindu kesengalan Nurul Naema . rindu Farhana Mahadi cakap 'ape lagi xcukup' . rindu makcik bedah kite mara suruh kemas bilik . rindu Malaysia and Ucha yang heboh korea nye . rindu main air ngn Ain . rindu kami tidow lambat tengok movie . hehe. rindu juga Farah nye gelak yang memang kuat . rindu Aiza cakap gigit leher . hahahahah . lepas ni nak makan maggie sorang2 da . tidow lambat pown sorang2 . layan movie pown sorang2 . sume sorang2 lepas ni . korunk lah family bahagie aku yang aku ade . korunk jugak lah my besties . korunk memang fun and happy . thanks for everything korunk . thanks atas ape yang korunk share ngan aku selame ni . thanks juga coz jadi kawan2 aku yang paling aku sayang . korunk memang best and i miss all of u . hope we friend till the end . and hope we not fighting and still be a friend till we end of our study .
like it? comment please !

No comments:

Post a Comment

.salam korunk !
.sila tinggalkan comment please
SATUpun jadi lah ~ ;D